Multifunkční, elektronická nabíječka, startovací vozík a tester pro baterie WET, GEL, AGM, PbCa, EFB při 12 / 24V.
Umí kompletní údržbu baterií WET, GEL, AGM, PbCa, EFB a rychlé startování automobilů, dodávkových a lehkých nákladních automobilů.
Slouží jako náhradní zdroj při výměně autobateriíbaterií.
Snadné a intuitivní ovládání díky grafické obrazovce LCD.
Funkce:
Automatické nabíjení a údržba v režimu Pulse Tronic;
Test baterie, starteru a alternátoru
Regeneruje starší baterie
Stabilní zdroj energie pro výměnu baterií (zabezpečení elektronické palubní elektroniky);
Startování všech druhů automobilů, dodávkových vozidel, lehkých nákladních automobilů.
Nabíjecí režimy:
Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.
Manuální řežim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
Udržovací řežim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru
Regenerace baterií:
Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.
Testování:
kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
kontrola napětí baterie
Podpora při startu
Další možnosti použití:
možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech
Napětí 230 V
Příkon při nabíjení max. 2 kW
Příkon při startu max. 10 kW
Nabíjecí napětí 12 - 24 V
Nabíjecí proud ef. max. 90 A
Nabíjecí proud aritm. max. 70 A
Podpora při startu max. 570 A
Regulace nabíjecího proudu 1-90 A
Pro baterie 10-1050 Ah
Rozměry 365x460x 755 mm
Váha 24 kg